Supportavtal

Under ett normalt projekt bjuder vi på relaterad support under arbetets gång till och med 30 dagar efter leverans. Efter detta erbjuder Limepark sina kunder att teckna ett förmånligt supportavtal. Med detta får ni tryggheten av Limeparks breda Sitevision-kompetens i form av snabb support.

Så fungerar supportavtalet:

  • Kunden förköper supporttid till reducerat pris.
  • Om det uppstår problem eller funderingar i Sitevision finns Limeparks support tillgänglig via e-post och telefon.
  • Nedlagt supporttid avräknas från de förköpta timmarna.
  • Supportavtalskunder prioriteras i handläggningsordningen vilket ger bästa garanti för snabb support (oftast svar samma dag).
  • Avtalstiden är på 1 år (med tre månaders uppsägningstid) och faktureras i förskott.

Vår support har toppbetyg i Sitevisions kundundersökningar (NKI:er) år efter år och som supportkund vet du att vi avsatt tid för att kunna stödja dig på bästa sätt. Maila oss på support@limepark.se för att få ett avtalsförslag eller om du har frågor.