Supportavtal

Under ett normalt projekt bjuder vi på relaterad support under arbetets gång till och med 30 dagar efter leverans. Efter detta erbjuder Limepark sina kunder att teckna ett förmånligt supportavtal. Med detta får ni tryggheten av Limeparks breda SiteVisionkompetens i form av snabb support.

Så fungerar supportavtalet:

  • Kunden förköper supporttid till reducerat pris.
  • Om det uppstår problem eller funderingar i SiteVision finns Limeparks support tillgänglig via e-post och telefon.
  • Nedlagt supporttid avräknas från de förköpta timmarna.
  • Supportavtalskunder prioriteras i handläggningsordningen vilket ger bästa garanti för snabb support (oftast svar samma dag).
  • Avtalstiden är på 1 år (med en månads uppsägningstid) och faktureras i förskott.

Som supportkund vet du att vi avsatt tid för att kunna stödja på bästa sätt. Hör av dig för mer information och detaljer!

Det här är andra gången vi jobbar med Limepark och det har återigen fungerat riktigt bra. Projektet har flutit på enligt plan. De inblandade är på tårna och hjälper engagerat till även under och efter lanseringen. Samtidigt sätter man tydliga gränser kring vad som ingår och inte ingår. Det märks att de har gjort det här förut. Limepark har en enkelhet, krånglar inte till det i onödan. De har god kunskap om Site Vision och gör webbplatsen lätt att hantera. Och de har bra kontakt internt, så saker blir utförda som man lovat, snabbt och effektivt. Vårt samarbete har fungerat mycket bra.

Jönköping

Jönköping

Limepark AB

Gjuterigatan 9
553 18 Jönköping
Vägbeskrivning

Stockholm

Stockholm

Limepark AB

Gotlandsgatan 46
116 65 Stockholm
Vägbeskrivning

Timrå

Timrå

Limepark AB

Folketshusvägen 10
860 35 Söråker
Vägbeskrivning

Örebro

Örebro

Limepark AB

Kansligatan 1
703 61 Örebro
Vägbeskrivning

Örnsköldsvik

Örnsköldsvik

Limepark AB

Magasinsallén 2
891 31 Örnsköldsvik
Vägbeskrivning

*

I supporten:
Henrik
AAA - Högsta kreditvärdighet