2 minuters läsning
Supportavtal
Under ett normalt projekt bjuder vi på relaterad support under arbetets gång till och med 30 dagar efter leverans. Efter detta erbjuder Limepark sina kunder att teckna ett förmånligt supportavtal. Med detta får ni tryggheten av Limeparks breda Sitevision-kompetens i form av snabb support.
Så fungerar supportavtalet:
- Kunden förköper supporttid till reducerat pris.
- Om det uppstår problem eller funderingar i Sitevision finns Limeparks support tillgänglig via e-post och telefon.
- Nedlagt supporttid avräknas från de förköpta timmarna.
- Supportavtalskunder prioriteras i handläggningsordningen vilket ger bästa garanti för snabb support (oftast svar samma dag).
- Avtalstiden är på 1 år (med tre månaders uppsägningstid) och faktureras i förskott.
Limepark lägger stor vikt vid snabb support med hög kvalitet.
Därför har ett upplägg tagits fram med ett rullande supportschema vilket innebär att en av Limeparks Sitevision-experter ansvarar för supporten - vidare finns alltid backuppersoner ifall denna expert av någon anledning skulle vara otillgänglig. Ansvarig person har alltid tid avsatt för att ta hand om supporten för att vi ska kunna erbjuda extremt korta svarstider på all Sitevision-relaterad support.
Support kan ske via e-post, telefon eller via vårt supportformulär. Formuläret är framtaget för att vissa viktiga frågor ska besvaras i samband med supportärendet för att undvika onödiga följdfrågor och därmed snabba på supportprocessen.
Alla supportärenden från e-post och formulär registreras med automatik i ett ärendehanteringssystem vilket säkerställer att samtliga ärenden hanteras, följs upp och avslutas.
Limeparks support kan även svara på andra frågor kring webbplatsen. Vid problem som härrör tredjepartslösningar eller system står Limepark för felsökning och förslag på lämpliga åtgärder (exempelvis vilken person/leverantör som bör kontaktas vidare i ärendet). I vissa fall kan vi även efter felsökningen lägga fram teorier kring problemet och lösningsförslag även om det kommer att behöva utföras av den ansvarige för tredjepartslösningen.
Ärenden besvaras i regel inom en arbetsdag men ofta inom bara någon timme.
Vår support har toppbetyg i Sitevisions kundundersökningar (NKI:er) år efter år och som supportkund vet du att vi avsatt tid för att kunna stödja dig på bästa sätt. Maila oss på support@limepark.se för att få ett avtalsförslag eller om du har frågor.